środa, 9 stycznia 2013

Chorobowo :(

Witajcie kochani
Jakieś paskudne choróbsko mi się przyplątało, jutro wybieram się do lekarza. Mam podejrzenia co do tego co to jest...ANGINA...i to chyba ropna. Bardzo dobrze mi znana zresztą...
 W PUP się w końcu nie zarejestrowałam, a to dlatego że w poniedziałek po południu dostałam telefon iż pieniądze na dalszą umowę się znalazły. Tak więc od wtorku wdrażam się w nowe obowiązki (zajmuję inne stanowisko niż do tej pory ;). Choroba jest mi więc bardzo nie na rękę :((( A cieszę się z pracy bardzo :D chociaż  miałam tyle planów, ile to książek nie przeczytam, ile sobie podziergam...;)

Teraz uciekam pod kocyk...Buziaki :) troszkę zainfekowane ale chyba nic Wam nie będzie :)

A na koniec stworzonko które zawsze poprawia mi humor ;) Figo Figowski ;)









3 komentarze:

  1. Cieszę się razem z Tobą :-) Gratuluję pracy :-)
    Dużo zdrowia Ci życzę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. zdrowiejcie tam koniecznie!!! jak to dobrze, że nie musiałas się nigdzie stawiać i papierów składać, cieszę się, ze tak wyszło! zostaje więc życzyć powodzenia w dalszej pracy! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. figo jest cudny....
    zdrówka życzę...

    OdpowiedzUsuń

Wasze słówka