sobota, 21 grudnia 2013

Świeta coraz bliżej i świąteczna kartkowa wymianka

Witajcie kochani :)

Tak świątecznie już wszędzie, tak magicznie, tylko śniegu brak. Ubraliście już choinkę? U mnie w tym roku stanęła tylko taka mała...i to sztuczna bo wyjeżdżamy na święta, ale i tak czuć w mieszkaniu tę świąteczną atmosferę.

Jakiś czas temu zapisałam się na kartkową wymiankę u Etoile, jako że wysłałam już paczuszki oraz otrzymałam, mogę pokazać całość wymianki. Wysyłałam paczki do Kasi, oraz Natalii, od nich też dostałam paczuszki.
Oto co ja przygotowałam dla dziewczyn:

Dla Kasi


Dla Natalii


Ja natomiast otrzymałam takie śliczności:
Paczuszka od Kasi


Paczuszka od Natalii


Dziękuję Wam dziewczyny za super zabawę :))

Miłego wieczoru kochani, ja uciekam już bo zaraz moje słonko wróci i będziemy pichcić jakieś jedzonko ;) Buziaki i uściski dla WAS :* Dotk@



3 komentarze:

  1. Dorotko śliczne te Wasze podarki :)
    bezpiecznej i spokojnej podróży :)
    do "napisania" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko śliczne, ale najbardziej podobają mi się twoje szklane, obdzierganie świeczniki. Pięknie wyglądają :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych świąt i worka prezentów pod choinką życzę:)!!!

    OdpowiedzUsuń

Wasze słówka