sobota, 22 grudnia 2012

Lubię wymianki :))

Dziś szybko ale i świątecznie. Wczoraj miał miejsce finał Wymianki Mikołajowej u Pearllart. Moją wymiankową parą była Iwonka. Z wymianki jestem bardzo zadowolona. Iwonka idealnie trafiła w mój gust, zresztą popatrzcie sami.

Cudna bombka która już zawisła na stojaczku 


Podkładki szydełkowe 


Zakładki (czytanie to moja kolejna miłość więc bez zakładki ani rusz :P)


Kolczyki i breloczek (cudne)


Przydasie i słodkości 


Puszki!!!! Są piękne!


Ja przygotowałam dla Iwonki taką oto paczuszkę :) a w niej bombki (karczoszkowa i kolorowa kusudama), troszkę szydełkowych ozdób świątecznych, serwetkę, kolczyki, troszkę przydasi i słodkości i karteczka. Z tego co wiem Iwonka jest zadowolona co mnie baaaaardzo cieszy :)


Dziewczyny jeszcze raz dziękuję za super zabawę!!!

A teraz kochani uciekam do....kuchni :D Ściskam serdecznie, gorąco i świątecznie :) Dotk@


2 komentarze:

  1. Piękne prezenty! Dziś chyba wszystkie siedzimy w kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorotko, Twoje stwierdzenie "troszkę szydełkowych ozdób" stanowczo nie jest adekwatne do paczuszki i jej zawartości! Przecudne szydełkowe ozdoby już zdobią moją choinkę! Piękne! Misterne! POTWIERDZAM - wszystko co dla mnie przygotowałaś to strzał w 10kę! DZIĘKUJĘ :) Uroczych Świąt Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze słówka