środa, 11 lipca 2012

Wymianka bransoletkowa :)

Dziś post wymiankowy :) Wczoraj miał miejsce finał wymianki bransoletkowej którą organizowała Wiola. Moją wymiankową parą była Justynka, która przygotowała dla mnie taką oto cudną bransoletkę:

Bransoletka ta pasuje wprost idealnie do kolczyków które dostałam od Joasi jakiś czas temu podczas mini wymianki kolczykowej.
Justynko, jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za to cudo :)

Ode mnie do Justynki powędrowała taka oto szydełkowa bransoletka:


Zabawa była super :) Wiolu, wielkie dzięki za organizację ;)

Pozdrawiam wszystkich gorąco i przesyłam buziaki :*** Dotk@

3 komentarze:

  1. Jaka piękna czerwona bransoletka! A Twoje również śliczna :) Ja dzis dostałam zamówienie na korale ubrane w szydełko muszę jeszcze zorganizować sobie kordonek i zaczynam działać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są obie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczne są te bransoletki!

    OdpowiedzUsuń

Wasze słówka