czwartek, 16 maja 2013

Sal Wiosenny - odsłona nr 2

Dziś czwartek więc kolejna odsłona Wiosennego Salu u Diany. Do końca jeszcze mi dużo brakuje ale postępy już widać ;) Domek jest skończony ;)



 Ogrodu niestety nie mam, chociaż bardzo bym chciała, pozostaje mi tylko balkon...i piękne kwiaty przy drogach i w parkach...próbowałam uchwycić aparatem ich urok, ale niestety mój sprzęt nie bardzo daje radę.






Kochane dziewczyny, dziękuję Wam bardzo za te wszystkie miłe słowa które tu zostawiacie, za każde odwiedziny. Strasznie mnie to cieszy. Buziaki i uściski dla Was i do następnego postu ;) Dotk@

5 komentarzy:

  1. Fajny haft.. bardzo mi się podoba.. Pozdrawiam serdecznie Karolina z www.niemazaco.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Domek już masz :) Piękne tulipany.
    Pozdrawiam Sabina

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj cudownie już wygląda a Twój ogród jaki piękny

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny haft! Kwiaty przecudne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hafcik śliczny, a fotki kwiatów urocze!

    OdpowiedzUsuń

Wasze słówka