wtorek, 1 maja 2012

Maj Maj...

Jak pięknie i ciepło się zrobiło :D Ja jestem typowo letni człowiek, uwielbiam słońce dlatego też taki majowy weekend bardzo mi odpowiada. Swoje dluższe świętowanie zaczynam jednak dopiero od czwartku 3 maja, jutro muszę jeszcze trochę popracować :)
W końcu udało mi się ukończyć kolczyki które moja siostra zamówiła daaaaaaaawno temu, muszę przyznać że bardzo cierpliwie znosiła to czekanie. Kończę też jedną z serwetek, zaczęłam wczoraj ostanie okrążenie, więc lada chwila powinna być gotowa :)
A oto i kolczyki


Wzoru na nie szukałam po necie ale jakoś nie mogłam znaleźć nic co odpowiadałoby wizji mojej i mojej siostry. W końcu lekko zmodyfikowałam jeden z wzorów znalezionych w którejś z moich "dziergackich     gazetek.
W tak piękną pogodę szkoda tracić czas na siedzenie przed komputerem, więc uciekam póki co na balkon a potem to się jeszcze zobaczy. W ostatnio siedząc na balkonie kończyłam kolczyki i przypadkiem zleciał mi kordonek, próbowałam go jeszcze złapać, ale niestety już było za późno, rozwinął się i spadł z czwartego piętra...szukałam go potem pod blokiem, na trawce i na szczęście znalazłam, bo inaczej to kolczyki jeszcze by troszkę poczekałyby na swoje ukończenie. 
Pozdrawiam Was majowo i wiosennie, życzę udanej majówki. Na koniec wrzucam kilka wiosennych fotek z mojego podkarpackiego miasteczka :)))






6 komentarzy:

  1. Jakie piękne kolczyki! Też takie chce :D
    Ja też opalam sie na balkonie (tylko że ja na 3 piętrze :) ) i kończe moją poszewkę na RASZ ;-) Ale nie wiem jak długo wysiedze bo u mnie strasznie topole pylą :(
    Ja mam jutro i w piatek wolne bo wybrałam sobie 2 dni urlopu :)
    Pozdrawiam i miłego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne bratki.....
    Całkiem niedawno popełniłam podobne.
    Zapraszam do mojego bloga szydełkowego:
    http://koronkowarobota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie
    Cieplutko pozdrawiam i życzę
    miłego Poniedziałku oraz szczęśliwego
    nowego tygodnia, pełnego słoneczka i radości

    OdpowiedzUsuń
  4. kolczyki śliczne,takie pogodne i optymistyczne
    pozdrawiam
    http://szydelkoizy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wasze słówka